2008. október 1., szerda

A blogról

Ez a blog azért jött létre, hogy betekintést adjak a Transparency International mindennapjairól. Nem tudom, milyennek festhet a tevékenységünk kívülről, de én magam nehezen tudnám elképzelni, hogy milyen típusú tárgyalások, tevékenységek állnak egy-egy sajtóhír mögött. És milyen emberek azok, akik az átláthatóság, számonkérhetőség kérdésével képesek napi sok órát foglalkozni.
Mivel nem vagyok egy cyber-virtuóz (ez életem első blog-bejegyzése), lehet, hogy eleinte nem kicsit nehézkesen fog menni a blogírás. Igyekszem felnőni a feladathoz!

1 megjegyzés:

snora írta...

Noémi! Gratulálok! Szerintem, jól fog működni ez a műfaj (is), én máris "követlek" :) és fenn vagy az "akit olvasok még" listámon is :))
Ha tudok valamiben segíteni, akkor szólj!
Kitartás!
N.